Tuesday, December 01, 2009

Hari ini

Hari ini 1 Disember, aku secara rasmi jadi Asst. Mgr. kat Core & Wireless Transmission Unit, Section Contract Mgmt, Procurement Operation TM.

Semalam aku cuti.

Aku naik kije hari ni, mcm2 berlaku semalam dalam Outlook aku. Emel-emel bersepah-sepah berantai-rantai cuba membakar dan cuba menjadi juara penyelesai masalah. Champion konon. Tak selesai-selesai gak. Apa barang? Bengang betul aku. Sikit-sikit report to the higher-ups. Sikit-sikit report. Bukannya kitorg tak buat pun.

Aku tengah risaukan PAS Kelantan ni. Masya ALLAH. Serangan2 kpd Mursyidul-Am dari segenap segi. Zaman fitnah. Tak tahu mana satu betul. Mula-mula UG, then seminar politik, then penarikan diri (yg merugikan PAS) Prof Abdul Aziz Bari dari menulis ttg PAS, Syed Azidi, Ariffahmi & PBMK, tajaan haji, percubaan membunuh karier TP II PAS Kelantan & PJ PAS Kelantan dlm Mingguan Malaysia, mahkamah rayuan terima rayuan SPR ttg pengosongan kerusi DUN Kota Siputeh dll...

Yg 'serang' UMNO cuma larangan BTN kepada student IPTS S'gor & k/tgn kerajaan S'gor oleh S'gor State Govt. Penang bercadang dgn seriusnya utk mengikut jejak langkah berkenaan. Sikit je 'serang-balas'nya.

Bila tengok emel Outlook tadi....Isshk!! Hek elleh! Entah apa2 betul laa....

Nur Kasih dah habis dah. Best sangat ke? Jangan Tegur Lagi sampai dapat 2 juta unique viewers... Berbaloi-baloi ke?

Yang kecik2 dibesar2kan, yang besar2 disepah2kan mcm habuk yg sangat kecik...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...