Monday, July 31, 2006

terbaru dp diri ni

alhamdulillah dah dua bulan 10 hari kije...

setakat ni masih lagi belum gi ke dept lain spt mana yang dah diputuskan... sayang pulak nak tinggal MIS ni...

tahniah kepada kwn2 yang dikenali dan tak dikenali kerana baru saja lps konvo sidang pertama UPM pd 29/7-31/7 ni...abe hamka, kak suhylda, kak zaiha, pjat k2 dll...semoga selamat menempuh alam yang berikutnya (?? alam yang berikutnya ...? alam kije alam kahwin laa....)

baru je abih extract data ... payah benar nak carik kesalahan query tu... sket je....tp mak aih Allah saja yang tahu nak cari tu sukar sdkit... lama dah tinggal sql...

hari sabtu lepas belajar sikit pasal seni bermain keris... cara angkat cium layang keris... w/pun bertangan kosong saja... namun rasa syukur dan bangga, lama dah carik permainan tu. wpun sedikit je dapat namun, terasa diri ni lebih Melayu dp seblm2 ni...

Akademi AQ. abdullah fahmi menang... tu pun ida bgtau...ye laa so tempat ngaji...baguih katanya bacaan abdullah fahmi mlm tu... rugi jugak missed, sbb hari khms mlm jumaat lps ada training silat di UPM... kita bergayong di upm...

jangan lupa umat Islam Palestin & Lubnan dalam mana kita menjalani urusan seharian kita...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...